Folyamatosan kapom a kritikákat. Csak én. Szerencsére Vukcicát nem támadják. (addig jó nekik!)

Azért kapok kritikát, mert leírom, és meg is teszem, amit sokan csak gondolnak. Vagy hozzám hasonlóan már rég meg szerették volna tenni, de nem merték. A legelső bejegyzésnél leírtam, hogy pont erről szól a blog. Idén nincs kecmec.

Valójában csak irígységet látok bennük. Ők nem merték megtenni. Pedig SOKAN közülük tökéletesen egyetértenek azzal amit tettem, és teszek most is. De most, hogy valaki megtette, most van kire mutogatni. :) NA EZ szánalmas... mindenki nézzen körül magában először, és lássa, hogy eddig miben hazudott saját magának!

Mindenki. Azaz ÉN IS. Ahogy ezt meg is tettem, és meg is fogom tenni.

  • Hazudtam magamnak, hogy egyesek még igenis a barátiam, akármennyire is NEM foglalkoznak velem valójában. (érdekes, most támadnak ezerrel...) :) Életben tartottam halott kapcsolatokat... EZ önámítás... csak GYÁVÁK vagyunk lépni!
  • Hazudtam magamnak. Elhittem, hogy több múlbeli esetnél is, a másik fél miatt távolodunk el egymástól... Lehet benne igazság, hiszen minden kapcsolathoz minimum 2 ember kell. De nagyon nehéz belátni, hogy "ÉN" mit hibáztam.
  • Még csak 10 napja aktív a lista, és már két fontos személyel sikerült újra felvenni a fonalat, és sokat tanulni a múlt hibáiból. És mindkettőjüktől őszintén bocsánatot kérni. (na ezzel se nagyon szoktak hencegni azok, akik most támadnak) Erre se vagyunk képesek... pláne ha azért támadnak, hogy csak jót írok magamról???

MIVAN??? A blog fele arról szól, hogy mekkora hibákat vétettem, és ezeket hogy fogom jóvátenni???? Már a megállapítás is nevetséges! Ezt csak az nem látja, aki NEM akarja látni!

Akik most támadnak, azok eddig meg se hallották amit mondok. És azt se amit saját magukból kellett volna meghallani. Én kimondom. És meg is teszem. Ez most szúrja az oldalát sokaknak. De jobb ha felkészülnek rá, hogy iszonyatosan hidegen hagy!!!

A személyiségformálás nem egy vidám, mosolygós arcokkal teli kaland. Minden ami a blogra kerül, ott is marad. Azért kerül fel, mert velem történt, vagy tervezem, hogy fog. De ez nem jelenti azt, hogy minden célomat, tervemet, és velem történt eseményt megosztok az internettel.Ez nyilvánvalóan nem lehet cél. A  rám nagyobb hatást gyakorolt események, komoly döntések, vagy  vicces sztorik miatt íródik ez a blog. Evvel állítva "csorba" tükröt magam elé...

VUKCICA is azért írja ugyanezen blogot, hogy ezzel próbálja magát megérteni, és pontosabban látni a javítandó területeket. (sokaknak bizony csak most esik le, hogy NEM én írom egyedül ezt a blogot!!!)

Egy hozzám befutott kritika: (mert az illető nem látta, hogy nem is én írtam a bajegyzést)

NEM azért írta le, hogy "enni adott egy éhezőnek" hogy DICSEKEDJEN vele! A feltételezés is sértő!!! Csak picit látnánk tovább néha az orrunknál... komolyan... hogy lehet ilyet mondani??? Azért írta le, hogy MEGOSSZA azzal aki olvassa, azt a jó érzést amit akkor érzett. Ez nem egy hőstett, vagy isteni jótétemény, csak egy darab szendvics könyörgöm... Csak próbált segíteni valakin... és nagyon jól esett neki. Ahelyett, hogy azt látnánk ebben amit LÁTNI KELL, hogy "adni jó", dicsekvésnek tartjuk??? Ezt inkább nem is minősítem... komolyan... ez NO KOMMENT!!!

És még valami...

Ez a blog egy nyilván sajátos fórum... az interneten. Az INTERNETEN! Ergo... ha nem tetszik, lécci NE olvasd!!! Olyan mint a tv... ha nem tetszik a műsor: elkacsolod... és kész.

Aki "nemtetszénének" ellenére is tovább olvassa, az meg nyugodtan kritizáljon tovább! Legalább elszórakoztatnak az "elmés" hozzászólásokkal... :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr681829948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása