Revelation II.

2010.03.05. 00:49

Van még... komoly feladat eldönteni, hogy mi maradjon ki, mert nincs annyi időm, és hely a blogon, hogy mindet felrakjam... :)

Sokat segített nekem Viktor. Elkísért dolgozni, vagy éppen csak értem jött, vagy úgy ahogy van, ő szállított oda vissza... ellenszolgáltatás nélkül. csak hogy segítsen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És bőszen készített fényképeket is róla...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egyébként ez a pólóm valahol eltűnt... pedig szerettem... de már nincs meg... :(

De Ő tanított meg korcsolyázni is. Legalábbis az alapjaira. Az első korimat is tőle kaptam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Olyan jól ment, hogy simán nyomtam a helikoptert is a jégen... :) még szép... :)

Aztán ismét egy nagy élménybe botlottam. 2005 szilvesztere. Balatonöszöd. Rendesen elengedtük magunkat. 4-en mentünk le. Mindketten vittük az "oldalbordákat"...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az "oldalbordák" már nincsenek meg, de ez semmit nem von le az emlék szépségéből. Nagyon jól éreztük magunkat! :) Itt már nem szomjas a társaság... :)

Másnap, a magunk különleges módján gondoskodtunk róla, hogy lemozogjuk az előző napi káros anyag-bevitelt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A testmozgás rendkívül fontos... :)

Végtelen mennyiségű kép emlékeztet a számtalan közös emlékre. Ez minimum egy próbát megér a folytatásra... nem? :)

Szerző: EASY

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr731810434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása