A jó öreg pirító

2010.03.02. 15:32

Szintén régóta tervezem ezt.

A mamikámnál volt ez nagy szokás, és én nagyon szerettem. Reggelire gyakran evett friss pirítós kenyeret, császárszalonnával, és póréhagymával vagy paprikával. A szalonnát mindig nagyon vékonyan szelte. Felkarikázta a hagymát, vagy paprikát, és kis katonákat csinált. Mellé finom meleg kakaó. Ezer éves, végtelenül egyszerű reggeli, de nem emlékszem, hogy valaha jobban ízlett volna más reggel... :)

Ezért végre én is vettem egy kenyérpirítót! :) és elhatároztam, hogy szertartásos tisztelettel fogok adózni a mamikám emléke előtt azzal, hogy az ő kedvenc reggelijét eszem, ha éppen azt kívánom.

Egy 4 szeletes pirítót sikerült vennem 3990 Ft-ért. Ami tök jó, hiszen a sima 2 szeletesek kerülnek 4-5 ezer forintba.

Holnap reggel kipróbáljuk...

JA... még valami. Mama cukros volt. Nem lett volna szabad ilyeneket ennie. De 86 év alatt egy dolgot biztos megtanul az ember. CSAK 1X ÉLSZ! ennyi...

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr101803052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása