Ismét eltelt egy év...

2012.02.21. 18:10

Tudom, hogy már tűkön ültök...

Érkezik a 2011-es évértékelés, összefoglaló. De ehhez nekem is nagyon sok mindent kell újraolvasnom, elemeznem, és kiszámolnom. (konkrétan a fél blogot... :) ) Igyekszem a hétvégén megcsinálni, hogy ismét láthassa ország-világ... mennyi mindent tettem tavaly. :) (és hogy mennyi mindent nem...)

De már most leszögezném... hihetetlen hogy repül az idő...

Szerző: EASY

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr594159514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vukcica 2012.02.24. 11:16:11

Nincs vesztegetni való idő semmire! És igen én épp arra gondoltam hogy valahogy mostanában akadozik ez a blogos, beszámolós dolog... én hiányolom, ha ez számít :)
süti beállítások módosítása