Disznóvágás

2012.01.29. 20:52

Az elmúlt hetekben lezajlott gyors hullámvasút következményeképp felpörgettem a rendelkezésre álló szabadidőm terveit. kikapcsolódás kell. Bármi amitől nem ülök a 4 fal között, és nem vagyok magamban. De leginkább azért, hogy ne legyen időm gondolkodni.

Ancsiék disznóvágásra hívtak. Még sosem voltam ilyesmin, így MÉRT NE?

Szóval Kisszállásig mentünk. Balázs sajnos nem tudott velünk tartani. Hoztam neki kóstolót, de akkor is bánhatja... :)

szombat délelőtt értünk le. Odafelé megálltunk még egy fagyizóban. Mikor kiszálltunk a kocsiból, még nem tudtam, hogy egy fagyival és süteménnyel kirakott mennyországba lépek be nemsokára. Szent Korona Cukrászda, Soltvadkert.

Fenséges desszertek, és 30 féle főzött fagylalt. (télen) ISTENI finomak voltak. Degeszre ettük magunkat. Nem ismerek olyan pesti cukrászdát, amelyik csak a nyomába érne...  Kilométer hosszú pultokban, a legkülönlegesebb édességek... kis szelet mennyország. Remélem 100 év múlva is ott lesz még.

dr7iwjeq.jpg

q5ufrgth.jpg

Aztán Zénóéknál beszálltunk a munkafolyamatba. Hurkát és kolbászt töltöttünk, abáltunk, meg minden hasonló. Közben jól szórakoztunk. Nagyon jól...

g0rq7uhz.jpg

Aztán tovább mentünk Ancsiékhoz. nem hittem, hogy tudok még enni... tudtam. :) Ancsi édesapja igazi vidéki vendégszeretettel fogadott minket.  annyit ettem, hogy szétpukkadtam.  Oldalas, hurka, kolbász, tepertő... Drága mamikám tett elém ilyesmiket utoljára. Az egyéni humoráról nem is szólva... Sírva röhögtem az öregen... :)

Este elmentünk egy faluval odébb, és valami helyi szórakozóhelyen múlattuk az időt. Retró ment ezerrel... annyira Retro, hogy még nekem is sok volt. :) COCO JUMBO? jesszus... :) De a társaság jó volt. Mindenki vigyorgott, és lötyögött. Még csocsóztam is. Aztán mentünk haza... alvás.

Illetve csak akartunk aludni. Ancsi édesapja, hajnali fél négykor ébren várt minket. Hát olyan nincs, hogy nem iszunk egy pálinkát vele, és nem eszünk valamit. Üres gyomorral nem lehet lefeküdni... :) Megint szana-szét ettem magam... degeszre...

Aludtunk délelőttig. Délben megint evés. Megint eszméletlen mennyiségű igazi házias finom kaják... DEGEEEESZ...

Dél után elindultunk haza, és most igyekszem kipihenni a hétvége megpróbáltatásait... :)

Jövő hét végén céges tréning, meg túrázás Zolival. Újabb hét múlva pedig síelni megyek...

Szerző: EASY

2 komment

Címkék: disznóvágás

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr313971456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nelly88 2012.01.30. 20:53:06

ennyit a fogy��l...:D:D:D

EASY 2012.01.30. 22:29:13

jah... kezdem elölrőőőőőől...
süti beállítások módosítása