Nagyszoba

2011.12.18. 17:36

Továbbra is messze a cél. De Zolira, és Viktorra hallgatva, most hagyok időt magamnak, és kiélvezem ezt a kis lépést amit tettem ezen a hétvégén. A nappali fő bútoreleme elkészült.

Ez most nem 3500 ft-ba került mint az előző tv állvány. :) De nem is ugyanaz a kategória! :)

1 hónapig tartott csak AZ, hogy megfelelő anyagot találjak. Aztán két hétig terveztem. Majd újabb 2 hétig terveztem ÚJRA. :) Nem voltam hajlandó semmilyen kompromisszumra se! Férjen el benne minden, menjen a parkettához, a fal színéhez, és a kanapéhoz. Semmi nem volt mindegy. Azt hiszem az eredmény magáért beszél...

A szekrény különlegessége, hogy EGY anyagból készült. 270 cm széles, 52 cm magas (lábbal együtt), és 46 cm mély. A belső polc is egy anyagból van, nincs benne törés. (csak a kis osztók) A tolóajtóknál a középső szélesebb (100 cm), a két szélső keskenyebb (80 cm) Így a közepe markánsabb, ugyanakkor nem nyomja el a szélét sem. A szélső ajtók a fallal, a test a parkettával harmonizál. Természetesen belső elektromos elosztóval, és hátsó kábel kivezetővel lett építve. Talán mondanom se kell, hogy tetején egyetlen csavar sincs.

Még nem vagyok benne biztos, hogy így marad. Eredetileg akartam rá egy kiemelőt, amire a TV kerül. De most igazság szerint annyira tetszik ez az anyag, hogy nem akarok rátenni semmilyen kiemelőt... :)

A nagyszoba házilag készíthető része, tehát elkészült. Küszöböket kéne lerakni, meg ajtókereteket újramázolni. De ezeket idén már biztos nem állok neki egyedül megcsinálni.

Élvezem kicsit ezt az igencsak jól sikerült bútort... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr823473644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vukcica 2011.12.22. 13:32:15

ez egy remek darab lett kérem :)

Vektorigo · http://iranylondonblog.hu 2012.01.07. 17:42:55

NAgyon jól néz ki :) grat, GBM vagyis Gyuri-Barkács-Mester TM ;)

EASY 2012.01.08. 12:41:41

@Vektorigo: köszi... szerintem is az eddigi legszebb darab... :)
süti beállítások módosítása