Lakás - Villany

2011.10.22. 14:15

Lakásfelújítás. Sosem ér véget. Never ever never ever... NEVEREVER !

A lakótérrel kezdtem, most már tényleg nem tudom milyen régen... Per pill a nyílászárók kivételével kész van. Falak, festés, stukkók, parketta. A fém küszöbök még nincsenek lerakva, mert az ajtókat és a kereteiket még újra kell mázolni. De lehet hogy ez már csak EGYBE fog megtörténni, jövőre, a vizes helységek után. Valamint az ablakok is ki lesznek cserélve. A meglévő keretbe akarnám beépíttetni az új modern ablakokat. Beépített redőny szúnyogháló, termo-üveg, hang és hő szigetelő csoda.

Elkészült az összes elektromos meló. Minden kapcsoló, és konnektor a helyén. Felkerültek a mennyezeti csillárok, és a stukkó mögé a rejtett led-világítás is. Nem mondom, hogy olcsó volt, de megérte. Nagyon szép szórt fényt ad. Alig várom az estét, hogy lássam az igazi értékét. Minimális a fogyasztása, és semmi nem látszik belőle. Olyan mintha a mennyezet sarka világítana körbe.

A munkában is lezárult egy szörnyen terhes korszak. Egy olyan projektet vittem végig, amihez hasonlót még nem csináltam, így helyenként nagyon komoly nehézségeket okozott nekem. 2x meg is botlottam. Ennek meg is volt a maga következménye...

Dobálózhatnék, hogy milyen okok vezettek ide, és hogy mi-milyen részben az én felelősségem, de nem teszem. Sokat tanultam a szakma ezen részéről is, és a lelkiismeretem tiszta. Majd bele pusztultam, úgy dolgoztam. Vétettem 2 hibát. Ez van. Ahhoz képest, hogy életembe nem csináltam ilyen projektet (főleg nem ilyen ügyféllel) igazán büszke lehetek az elvégzett munkámra. Büszke is vagyok. Csak egyben eszméletlen fáradt is...

Még egy hét van hátra a szabimig. Addig bírjam ki valahogy.

Szabi alatt szeretném legalább pontosan kitervezni, és megrendelni a nagyszoba új bútorát, ami reményeim szerint a szoba dísze lesz. A fejemben már megvan, de nagyon fontos az anyagválasztás. Igazi fa, bútorlap, fém, festett felületek, de még PARKETTA is lesz benne. :) Tudom, hogy ez most leírás alapján inkább egy posztmodern szobor, de a kételkedők inkább kíméljenek... :)

Már azt is kitaláltam mit kapok karácsonyra, ha végre kész a nagyszoba. Attól függetlenül, hogy mibe kerül majd az ablak csere, ezt már eldöntöttem... Megérdemlem. Bár egyedül ez sem lesz olyan jó móka, de amíg nincs valaki aki jobbat tud ajánlani... addig sem vagyok hajlandó unatkozni.

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr673321919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása